Garantie

CERTIFICAT DE GARANTIE

Turbocompresor

TERMEN DE GARANTIE

Termenul de garanţie pentru turbocompresorul comercializat de catre compania TURBO LIDER SRL, este oferit pe termen de 12 luni.

Turbocompresorul defect, obiectul unei reclamaţii cu privire la garantie, va fi însoţit de următoarele documente:

  • dovada de achiziţie de la TURBO LIDER SRL;
  • prezentul certificat de garanţie;
  • lista de verificare montare, completată de unitatea service;
  • dovada montării piesei într-un service autorizat;
  • documentul emis de către un service autorizat, prin care se constată şi se descrie detaliat defecţiunea;
  • copia certificatului de înmatriculare a autovehiculului.

Vânzătorul nu poarta răspundere asupra garanţiei sau garantia poate fi anulată, în următoarele cazuri:

  • piesa nu a fost montată într-un atelier specializat (autorizat);
  • nu s-a completat lista de verificare montare turbocompresor;
  • motorul autovehiculului este tunat (de ex: chip tuning);
  • piesa s-a defectat in urma montarii incorecte sau împreună cu piese conexe uzate, defecte sau modificate;
  • piesa nu a fost identificată corect, atunci cand clientul a oferit date eronate sau la montare, nu s-a comparat cu piesa de înlocuit;
  • defecţiunea este cauzată de o întreţinere incorecta a autovehiculului(neverificarea la timp sau periodica, conform indicaţiilor atelierului specializat, unde a fost montata piesa);
  • piesa a fost  aleasă greşit sau a fost utilizată pentru alt scop, decât cel indicat în catalogul producătorului;
  • autovehiculul, in care este montat turbocompresorul, participă la competitii sau este suprasolicitat;
  • piesele prezintă urme de lovituri, zgârieturi, deformări, rupturi;
  • piesa prezintă o uzură normală.

Fazele de control prealabil şi după montarea turbo.

Garantia turbosuflantelor este oferita pe un termen de 12 luni. Pentru a beneficia de acesta garantie, trebuie sa respectati cu strictete regulile de montare. Plus la atat, dupa montarea turbosuflantei reconditionate, trebuie sa respectati cu strictete intervalele de vizite la service, mai exact, efectuarea schimbului de ulei si al filtrelor,  maxim la o distanta parcursa de 10.000 km.

Fazele de control, prealabil montarii turbo

Verificati conductele flexibile ale alimentarii cu ulei!

Demontati conducta de alimentare cu ulei si verificati-o. Curatati conducta. Daca constatati cea mai mica urma de infundare sau de deteriorare, conducta de alimentare trebuie inlocuita imediat. Nu utilizati niciodata pasta de lipit sau etansare.

Schimbati uleiul!

Nu uitati sa schimbati uleiul la motor si filtru de ulei. In caz contrar, turbina risca sa fie deteriorata. Un ulei vechi sau ancrasat, impiedica gresarea mecanismului interior si provoaca daune rulmentilor si arborelui.

Verificati conductele flexibile ale returului de ulei!

Demontati conducta de retur al uleiului si verificati-o. Daca constatati cea mai mica urma de infundare sau deteriorare, conducta de ulei al returului, trebuie inlocuita imediat. Verificati totodata, daca aceste conducte nu sunt ciupite. Nu utilizati niciodata pasta de lipit si etansare.

Verificati aerisirea carterului!

In numeroase cazuri, aerisirea carterului este racordata la conducta de alimentare cu aer a turbo-ului. O aerisire infundata provoaca probleme de retur al uleiului la nivelul turbo-ului. Asigurati-va, deci, ca aerisirea carterului sa fie perfect degajata.

Verificati starea motorului!

Daca motorul este intr-o stare necorespunzatoare, acest fapt va influenta turbosuflanta. De fapt, presiunea scazuta in blocul motor, provoaca scurgeri de ulei la nivelul turbo-ului. Turbo-ul va sufla acest ulei in directia motorului, fapt care va genera o combustie incompleta.

Verificati conductele de aer!

Montati intotdeauna un filtru de aer nou si curatati conducta flexibila a aspiratiei de aer. Daca un racitor (cooler) intermediar este instalat, eventualele reziduuri de ulei trebuie indepartate. Conducta flexibila de la turbo spre motor trebuie, de asemenea, verificata cu grija.

Verificati presiunea uleiului!

Utilizati o tava curata, pentru a colecta uleiul folosit din conducta de alimentare cu ulei. Porniti motorul pana cand cca. 300ml de ulei se elimina din conducta de alimentare. Aceasta operatiune este suficienta pentru eliminarea reziduurilor, fara a deteriora turbo-ul.

Fazele de control dupa montarea turbo

Fixarea pe colector

Colectorul de evacuare poate totusi contine reziduuri metalice, provenite din turbina anterioara. Acestea trebuie sa fie eliminate. Un colector care prezinta fisuri, risca sa deterioreze turbo-ul nou. Verificati cu atentie acest punct.

Scoateti toate capacele de inchidere!

Capacele de inchidere s-au montat pe turbo pentru a preveni intrarea unor obiecte in timpul transportului. Acestea trebuie sa fie toate indepartate, cel mai important fiind capacul, care obtureaza alimentarea cu ulei.

Verificati alimentarea cu ulei!

Montati alimentarea cu ulei cu atentie. Pentru a face acest lucru, asigurati-va ca nu poate patrunde murdarie in carcasa centrala a turbo-ului. Porniti motorul pentru un minut, fara a lasa sa se activeze turbo. Apoi lasati motorul sa functioneze la relanti 5-10 minute.

Verificati racordurile!

In timpul testului, ridicati incet regimul de functionare al motorului si verificati toate racordurile, pentru a detecta eventualele scurgeri. Cand motorul este cald, re-strangeti toate asamblarile bulonate (prin suruburi).

Verificati presiunea in turbo!

Utilizati un manometru pentru a verifica presiunea in turbo (motor).

Verificati sistemul de vacuum!

Utilizati pistolul de vacuum pentru a verifica furtunele si electrovalvele de vacuum.

ATENTIE!

In caz ca intimpinati vreo  problema in perioada montarii, precum si dupa, luati legatura cu serviciului nostru – relatii cu clientii.

Nu ezitati sa ne contactati! Va putem oferi oricand ajutor.